مشکلات پرستاران عنوان مقاله ی ما می باشد. ما در این مقاله قصد داریم ۲ مشکل مهم پرستاران را شرح دهیم.

برای درک بهتر موضوع مطالعه ی مقالات پرستاران و مشکلات آنها و زندگی پرستاران و مشکلات صنفی و سختی های رشته پرستاری توصیه می شود.

این مقاله در ادامه ی مقالات مراقبت های پرستاری کرونا و روش های پیشگیری و محافظت در برابر بیماری COVID-19 و پرستار خود بودن علیه کرونا ویروس آمده است. مطالعه ی این مقالات نیز برایتان مفید خواهد بود.

پرستاران عزیز در محیط کار خود با مشکلات زیادی روبرو هستند. ما در اینجا به دو مشکل اساسی اشاره می کنیم.

خشونت در محل کار

 خشونت در محیط کار نیز مسئله ای پراهمیت برای پرستاران است. مطالعاتی که در این مورد انجام شده نشان داده که میزان خشونت علیه پرستاران بالا بوده و بیشترین میزان خشونت علیه پرستاران، خشونت کلامی بوده است.

در کل، بیماران و همراهان آن‌ها بیش‌ترین گروه ایجاد کننده خشونت‌ در محل‌کار بودند و در واقع شایع‌ترین عامل  بروز خشونت محل‌کار علیه پرستاران، برخورد نامناسب پرسنل بیمارستان با بیمار یا همراهان آنان بوده است.

پرستاری یک کار گروهی است، بنابراین برای موفق شدن در این کار، همکاری با سایر اعضای تیم ضروری می باشد.

اعضای تیم شامل بیمار، خانواده بیمار، پزشک، خدمات، پرستاران و سایر همکاران بخش درمانی هستند.

در یک گزارش دفتر پاسخگویی دولت که در مارس ۲۰۱۶ منتشر شد، مشخص شد که خشونت ها بر علیه کارکنان مراقبت های بهداشتی در مراکز بستری، مانند بیمارستان ها بیشتر به صورت ضرب و شتم، لگد زدن است و ضرب و شتم شایع ترین حوادث گزارش شده بود.

مشکلات پرستاران
مشکلات پرستاران

زورگویی و آزار و اذیت

پرستاران همچنین قلدری و آزار و اذیت را تجربه می کنند. در نظرسنجی انجام شده در دسامبر ۲۰۱۷ نشان داد که ۷۱ درصد از پرستاران بیان کرده اند: آنها توسط یک بیمار آزار و اذیت شده اند این در حالی است که آزار و اذیت پزشکان ۴۷ درصد بوده است. آزار و اذیت پرستاران شامل بیماران بدخلق، تلاش مداوم در برقراری ارتباط تعریف شده است.

برخی از سازمان های معتبر تأکید می کنند که برای حفظ امنیت کارمندان و پرستاران باید سیاست ها و روش هایی در نظر گرفته شود. در نتیجه پیامی که بسیار مهم است این است که تجربه خشونت، بخشی از کار پرستارن و پرسنل بهداشت و مراقبت نیست و هرگز نباید به عنوان بخشی از کار آن ها تلقی و پذیرفته شود.

نتیجه گیری

تامین نیروی انسانی کافی، رفع چالش های گفته شده و حمایت از قشر زحمت کش پرستاران باعث دلگرمی آن ها می شود. در حالت کلی برای موفقیت در هر شغلی باید علاوه بر شخصی که مسئولیت انجام کاری بر او محول شده، که مطمئنا باید شخصی مسئول و کاربلد باشد، در ضمن عوامل محیطی و شرایط پیرامون هم مهیا باشد تا کارها با موفقیت انجام شود بنابراین برای  موفقیت پرستاران باید محیطی امن و سالم باشد تا پرسنل بهداشت و پرستاران بتوانند کار را به نحو احسن انجام دهند.

۵ of the biggest issues nurses face today