رشته پرستاری یکی از رشته های محبوب دانشگاهی است که امروزه بسیاری از دانش آموزان علاقه مند به ادامه تحصیل در این رشته هستند. قبولی در رشته پرستاری ساده نیست. چون تقاضای بسیاری از افراد برای قبولی در این رشته بالاست. اما فارغ از اینکه باید برای قبولی در رشته پرستاری تلاش کرد، مهم است که برای تحصیل در این رشته نیز تلاش بسیار زیادی کرد. نرم افزار پرستاری، یکی از بهترین نرم افزارهایی است که می توانید با کمک آن بهتر در رشته پرستاری تحصیل کنید.

رشته پرستاری و دغدغه های پیش روی دانشجویان

یکی از رشته های خوب و تاپ در دانشگاه های علم پزشکی، پرستاری است. که سرشار از اطلاعات علمی و مختلف است و به شما این امکان را می دهد تا در یک رشته کاملا کاربردی کار کنید. وجود بازار کار شغلی خوب و همچنین، زیبایی این رشته باعث شده است که بسیاری از دانشجویان علاقه مند به تحصیل در این رشته باشند.

رشته پرستاری یکی از رشته های خوب و تاپ در دانشگاه های علم پزشکی است. این رشته سرشار از اطلاعات علمی و مختلف است و به شما این امکان را می دهد تا در یک رشته کاملا کاربردی کار کنید. وجود بازار کار شغلی خوب و همچنین، زیبایی این رشته باعث شده است که بسیاری از دانشجویان علاقه مند به تحصیل در این رشته باشند.

رشته پرستاری مانند هر رشته دیگری در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو پذیرش می کند. هر یک از دانشجویان در این مقطع های تحصیلی، باید منابع درسی خود را مطالعه کنند تا بتوانند در آزمون ها و امتحانات هر درس نمره خوبی کسب کنند.

عدم وجود منابع خوب برای مطالعه دانشجویان رشته پرستاری یا عدم دسترسی به اطلاعات به صورت هوشمند، از جمله دغدغه های دانشجویان رشته پرستاری هستند.

نرم افزار پرستاری و اهمیت آن

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان بیشتر وقت خود را برای مطالعه صرف می کنند، بسیار مهم است که برای دانشجویان ابزار مناسب جهت مطالعه طراحی و تدوین کرد. نرم افزار پرستاری، یک نرم افزار خاص است که می تواند با خدمات خاص خودش باعث افزایش بازدهی دانشجویان در رشته تحصیلی پرستاری شود.

با توجه به اینکه دانشجویان رشته پرستاری، نیاز به نرم افزارهای ویژه برای دریافت منابع، مطالعه دروس و شرکت کردن در آزمون دارند، یک نرم افزار آموزش پرستاری می تواند در این زمینه راهگشا باشد. نرم افزار ، می تواند نیازهای دانشجویان پرستاری را رفع کند. این نرم افزار از هر جنبه ای کمک کننده دانشجویان است.

نرم افزار آموزش پرستاری مرهم چیست؟

نرم افزار آموزشی مرهم، یکی از نرم افزارهای کاربردی است که برای دانشجویان رشته پرستاری طراحی شده است. این نرم افزار، به صورت کاملا خلاقانه طراحی شده و امکان دسترسی به بخش های مختلف آن برای دانشجویان فراهم شده است.

هر یک از دانشجویان رشته پرستاری، می توانند با ورود به نرم افزار آموزش پرستاری مرهم، از خدمات این نرم افزار کمک بگیرند. هدف از راه اندازی این نرم افزار، کمک به دانشجویان برای مطالعه بهتر دروس بوده است. بنابراین، دانشجویان فعال در زمینه مطالعه دروس در رشته پرستاری می توانند با کمک این نرم افزار بازدهی خودشان را افزایش دهند.

نرم افزار پرستاری و اهمیت آن

نرم افزار ‌آموزش جامع پرستاریِ مرهم برای دانشجویان چه مقطع تحصیلی مناسب است؟

اطلس ‌آموزش جامع پرستاریِ مرهم، با هدف کمک به دانشجویان در رشته پرستاری در همه مقاطع تحصیلی راه اندازی شده است. این نرم افزار از سه بخش مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تشکیل شده است. دانشجویان رشته پرستاری در هر سه مقطع تحصیلی می توانند با ورود به این نرم افزار، از خدمات آن استفاده کنند.

بنابراین، همه دانشجویان رشته پرستاری می توانند از نرم افزار مرهم برای دسترسی به بخش های مختلف آن استفاده کنند. اما باید در نظر داشت که هر یک از بخش های نرم افزار مرهم برای هر کدام از دانشجویان طراحی شده اند.

در حال حاضر، تنها بخش فعال در نرم افزار مرهم، مربوط به مقطع کارشناسی است. اما در آینده به زودی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این نرم افزار راه اندازی و فعال می شوند. بنابراین، هر یک از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز می توانند از نرم افزار پرستاری استفاده کنند.

نحوه نصب و ورود به نرم افزار پرستاری مرهم

برای استفاده از نرم افزار پرستاری مرهم لازم است که در ابتدا این برنامه را دانلود نمایید. پس از دانلود نرم افزار پرستاری مرهم، می توانید آن را مانند هر برنامه دیگری نصب کنید. نیازی به انجام هیچ کار خاصی نیست و برنامه به راحتی بر روی گوشی اندروید شما نصب می شود.

پس از ورود به نرم افزار پرستاری مرهم، شما می توانید از دو طریق وارد بخش اصلی نرم افزار شوید. اولین روش، ورود به صورت مهمان است. در این روش نیازی به وارد کردن شماره تلفن همراه نیست. اما در روش دیگر، نیاز است که با وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید وارد نرم افزار شوید.

در صورتی که به صورت مهمان وارد نرم افزار پرستاری مرهم شوید، امکان دسترسی به برخی از بخش ها را ندارید. بنابراین، اگر علاقه مند به وارد شدن به بخش های مختلف نرم افزار و خریداری آزمون ها و بسته های آموزشی هستید، می توانید با شماره تلفن خودتان وارد نرم افزار مرهم شوید.

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار مرهم

آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار مرهم

زمانی که با شماره تلفن یا به صورت مهمان وارد نرم افزار مرهم می شوید، اولین صفحه نرم افزار به شما نشان داده می شود. در این اولین صفحه نرم افزار، می توانید به راحتی به بخش های مختلف این نرم افزار دست پیدا کنید. چندین گزینه در بالای صفحه وجود دارند که امکان دسترسی به بخش های مختلف نرم افزار پرستاری مرهم را فراهم می کنند.

شما با وارد شدن به هر یک از بخش های مختلف نرم افزار مرهم، می توانید از این بخش ها استفاده کنید. قبل از اینکه بخواهیم در مورد بخش ها و خدمات نرم افزار پرستاری صحبت کنیم. می خواهیم در مورد، بخش کارشناسی که در ابتدای ورود شما به نرم افزار دیده می شود، صحبت کنیم. در این بخش شما می توانید منابع درسی مناسب برای مقطع کارشناسی را خریداری کنید. دانشجویانی که به دنبال یک منبع معتبر برای هر یک از دروس روان پرستاری، کودکان و … می گردند، می توانند با زدن گزینه خرید، این منابع را دریافت کنند.

بخش پرونده آموزشی نرم افزار مرهم

یکی از بخش های مهم در نرم افزاری پرستاری، بخش پرونده آموزشی است. در این بخش تمامی سوابق آموزشی دانشجویان ثبت می شوند. دانشجویان می توانند در بخش پرونده آموزشی به دو بخش مختلف یعنی سابقه مطالعه و سابقه شرکت در آزمون دسترسی داشته باشند.

بخش پرونده آموزشی مرهم

بخش سابقه شرکت در آزمون

یکی از بخش های مهم در نرم افزار پرستاری، بخش سابقه شرکت در آزمون است. در این بخش نرم افزار، می توان کلیه سوابق آزمون ها را بررسی و مشاهده کرد. همچنین، میزان شرکت در آزمون های مختلف در این بخش به طور کامل مشخص می شود.

بخش سابقه میزان مطالعه مرهم

بخش سابقه میزان مطالعه

یکی دیگر از بخش های نرم افزار آموزش پرستاری مرهم، بخش سابقه میزان مطالعه است. در این بخش می توان میزان مطالعه کل و امروز را مشاهده کرد. همه دانشجویان به خصوص دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل و شرکت در کنکور دارند، می توانند میزان مطالعه هر روز خودشان را در این بخش از نرم افزار وارد کنند.

یک نمودار در پایین این بخش از نرم افزار پرستاری وجود دارد که میزان مطالعه شما را با میزان مطالعه دیگر دانشجویان مقایسه می کند. در این نمودار، می توانید متوجه شوید که دیگر دانشجویان چقدر بیشتر یا کمتر از شما مطالعه داشته اند.

بخش اخبار نرم افزار پرستاری مرهم

بخش اخبار نرم افزار پرستاری مرهم

اخبار نرم افزار پرستاری مرهم، یکی از بخش های مهم برای دانشجویان محسوب می شود. در این بخش تمامی اخبار مربوط به رشته پرستاری درج می شود تا دانشجویان بتوانند در هر زمانی اخبار به روز را دریافت کنند. برای دسترسی به این بخش، فقط کافیست که روی گزینه اخبار روی صفحه اصلی نرم افزار بزنید.

بخش آزمون نرم افزار

یکی دیگر از بخش های مهم نرم افزار پرستاری مرهم، بخش آزمون است. در این بخش می توانید به دو قسمت مختلف دیگر دسترسی پیدا کنید.

بخش آزمون نرم افزار مرهم

تک آزمون

در بخش تک آزمون، می توانید تمامی آزمون های تکی که برای رشته پرستاری آماده شده اند را خریداری و استفاده کنید. در حال حاضر، امکان خرید آزمون کنکور کارشناسی ارشد از سال ۱۳۹۲ به بعد برای دانشجویان وجود دارد. بنابراین، دانشجویان در این بخش می توانند به تمامی آزمون های کنکور ارشد دسترسی داشته باشند. در صورتی که نیاز به مطالعه همه آزمون ها دارید، می توانید با زدن گزینه خرید یکجا همه آزمون ها، همه آزمون ها را به صورت یکجا خریداری کنید.

بخش آزمون ساز نرم افزار

آزمون ساز

یکی از بخش های فوق العاده عالی در نرم افزار آموزش پرستاری مرهم، بخش آزمون ساز است. در این بخش می توانید آزمون دلخواه خود را بسازید و به راحتی در آن شرکت کنید. بخش آزمون ساز امکان ساخت انواع آزمون در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، ارشد و دکتری را فراهم می کند.

می توانید نوع آزمون خود را آموزشی یا آزمایشی انتخاب کنید. همچنین، می توانید با تعریف هر تعداد سوال برای هر درس، یک آزمون اختصاصی داشته باشید.

بخش دوره های مفید نرم افزار

در بخش دوره های مفید نرم افزار آموزش پرستاری مرهم، می توانید در دوره هایی که برای رشته پرستاری بسیار مفید هستند، شرکت کنید. این دوره ها به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری هستند.

بخش داروخانه نرم افزار

بخش داروخانه نرم افزار

دغدغه دانشجویان برای تحصیل در رشته پرستاری، دسترسی به اطلاعات داروهاست. یکی دیگر از بخش های نرم افزار پرستاری مرهم، بخش داروخانه است. در این بخش می توانید به تمامی اطلاعات داروها دسترسی داشته باشید. امکان جستجوی نام دارو در بخش داروخانه نرم افزار مرهم وجود دارد. همچنین، می توانید با ورود به دسته بندی داروها، اطلاعات داروها را بر اساس دسته بندی آن ها دریافت کنید.

بخش مرهگرام

بخش مرهگرام

مرهگرام یکی از بخش های خاص در نرم افزار آموزش پرستاری مرهم است. شما می توانید تصاویری که با متون مختلف طراحی شده اند را دانلود کنید. این تصاویر دارای آرم نرم افزار مرهم هستند. به همین خاطر، می توانند به عنوان تبلیغ برای نرم افزار هم مورد استفاده قرار گیرند.

آیا نرم افزار آموزش پرستاری مرهم باید خریداری شود؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد نرم افزار آموزش پرستاری مرهم وجود دارد، پولی یا غیر پولی بودن آن است. هر یک از این بخش های مرهم خدمات مختلفی را به دانشجویان معرفی می کنند. در بعضی از بخش ها مانند بخش آزمون، نیاز است که دانشجو برای بخش آزمون ساز و یا دریافت آزمون های کارشناسی ارشد، پول پرداخت کند.

اما برخی از بخش های نرم افزار پرستاری مرهم مانند بخش داروخانه، کاملا رایگان است. بنابراین، برای ثبت نام در این نرم افزار، نیازی به پرداخت هزینه نیست. اما برای دسترسی به برخی از بخش های نرم افزار، نیاز است که هزینه ای را پرداخت کنید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله سعی کردیم در مورد نرم افزار آموزش پرستاری مرهم صحبت کنیم. طبق اطلاعات این مقاله، این نرم افزار می تواند یکی از بهترین نرم افزارهای رشته پرستاری باشد. به همین خاطر و با هدف کمک به دانشجویان، از بخش های مختلفی نیز تشکیل شده است. برای ورود و استفاده از این نرم افزار، کافیست که آن را روی گوشی هوشمند خودتان نصب کنید.