آموزش مجازی در پرستاری عنوان مقاله ی ما می باشد شما در این مقاله با توضیحاتی در باره ی آموزش آنلاین و کلاس های مجازی پرستاران آشنا می شوید. این مقاله در ادامه مقاله ی پرستاران سلامت جامعه آمده است.

برای درک بهتر موضوع مطالعه ی مقالات مشکلات پرستاران و پرستاران و مشکلات آنها و زندگی پرستاران و مشکلات صنفی و سختی های رشته پرستاری توصیه می شود.

مقدمه

در طول دو دهه گذشته، پرستاری نه تنها در آموزش آنلاین پیشرو بوده است، بلکه محیط آنلاین به رکن اصلی در این رشته تبدیل شده است.

یادگیری آنلاین در سال ۱۹۹۷ به کلاس های مجازی و شبیه سازی تبدیل شده است و در ثبت نام و قبولی نیز رشد و پیشرفت کرده است. این نوع آموزش به ویژه برای دانشجویان پرستاری جذاب و بسیار کاربردی می باشد.

اگر این شکل از آموزش وجود نداشت ممکن بود به دلیل شرایط شغلی قادر به ادامه تحصیل نباشند.
آموزش پرستاری آنلاین و کلاسهای مجازی و شبیه سازیهای بالینی به نیازهای دانشجویان کمک می کنند
دانشکده پرستاری خود را در این فرهنگ جدید یادگیری غوطه ور کرده، حرکت به چشم انداز آنلاین، یادگیری فناوری های جدید و روش های تدریس با دانشکده ها از راه دور و مربیان بسیار اهمیت پیدا کرده است.

پرستاران در سراسر جهان از برنامه ریزی انعطاف پذیر و انواع تخصص های پرستاری که از طریق برنامه های آموزشی آنلاین موجود است استفاده کرده اند.

مثال

یکی از برنامه های برتر پرستاری که بصورت آنلاین ارائه می شود. RN-BSN، یک لیسانس علوم در تکمیل این رشته برای پرستاران است. طبق اعلام انجمن دانشکده های پرستاری آمریکا، در سال ۲۰۱۷، ۶۷۳ برنامه RN-BSN در ایالات متحده موجود بوده که ۹۰ درصد آنها به صورت کاملا آنلاین ارائه گردیده است.
مطمئناً، آموزش آنلاین نیز در سایر رشته های آموزش عالی به یک روش درسی مهم تبدیل شده است.

گزارش سال ۲۰۱۷ درباره ثبت نام در آموزش از راه دور نشان داد که در سال ۲۰۱۵، ۳۰ درصد از کل دانشجویان آموزش عالی حداقل یک کلاس آنلاین را پشت سر گذاشتند.

آموزش مجازی در پرستاری
آموزش مجازی در پرستاری

دانشکده پرستاری دانشگاه Duquesne در پیتسبورگ اولین سال دکتری آنلاین کشور را در پرستاری در سال ۱۹۹۷ ایجاد کرد و با برنامه های فارغ التحصیل آنلاین در زمینه های نوظهور مانند پرستاری پزشکی قانونی، پرستار خانوادگی و آموزش پرستاری زمینه جدیدی را ایجاد کرده است.
Duquesne دریافته است که آموزش پرستاری آکادمیک آنلاین راهی برای گسترش ظرفیت و همچنین دستیابی به برنامه های صدور مجوز پس از RN است.

دانش آموزان در سراسر جهان می توانند به طور فعال در یک محیط یادگیری مجازی مانند کلاس، آزمایشگاه و تنظیمات بالینی شرکت کند و در خانه خود آموزش ببینند.

منابع

Online Nursing Education: Virtual Classrooms and Clinical Simulations Help Meet Student Needs