حقوق و اشتغال پرستار ارتوپدی عنوان مقاله است که به بررسی عواملی می پردازد که بر روی حقوق پرستاران ارتوپدی تاثیر می گذارد.

این مقاله در ادامه ی مقالات سایت آموزش پرستاری خدمت شما ارائه می شود.

مطالعه مقالات پرستاری طب سنتی، پرستاری کودکان، پرستار ارتوپدی و نقش و وظایف پرستار ارتوپدی توصیه می گردد.

پرستاری ارتوپدی، یک زمینه تخصصی است که به پرستاران امکان می دهد تا با بیماران همکاری نزدیکی داشته باشند و به آنها در بهبودی از بیماری ها و اختلالات اسکلتی عضلانی کمک می کند. پرستاران ارتوپدی می توانند در زمینه های مختلفی فعالیت کنند، از کودکان تا پزشکی. ورود به این حرفه نیاز به آموزش، مهارت و دانش تخصصی دارد.

عوامل تاثیرگذار بر حقوق پرستار ارتوپدی

متوسط ​​حقوق یک پرستار ارتوپدی 76282 دلار است. با این وجود بسیاری از موارد می توانند بر حقوق و دستمزد تأثیر بگذارند، از جمله تجربه، مکان، گواهینامه ها و تحصیلات. ایجاد یک عمل پرستار ارتوپدی همچنین می تواند نوسانات دستمزد را ایجاد کند، زیرا پرستاران ارتوپدی می توانند در انواع مختلف پزشکی کار کنند.

حقوق و اشتغال پرستار ارتوپدی
حقوق و اشتغال پرستار ارتوپدی

چشم انداز شغلی پرستاری ارتوپدی

با توجه به افزایش جمعیت، تقاضا برای پرستاران ارتوپدی همچنان رو به افزایش است و چشم انداز شغلی بسیار امیدوار کننده است. کارفرمایان در بسیاری از زمینه ها نیاز به پرستار متخصص ارتوپدی دارند، بنابراین RN ها در این تخصص خاص به استخدامهای جذاب امیدوار باشند.

سازمان ها، انجمن ها و آژانس های مفید
  • انجمن ملی پرستاران ارتوپدی
  • هیئت صدور گواهینامه پرستاران ارتوپدی
  • مجله پرستاری ارتوپدی
مربی پرستار ارتوپدی

پرستاران ارتوپدی همچنین می توانند به عنوان یک پزشک پرستار ارتوپدی کار کنند. این امر مستلزم:

  • کسب مدرک کارشناسی ارشد
  • ۱۵۰۰ ساعت کار در این رشته
  • و گذراندن امتحان برای کسب عنوان مربی پرستار ارتوپدی

کار در ارتوپدی به پرستاران اجازه می دهد تا با انواع مختلف بیماران کار کنند. این یک حرفه ای چالش برانگیز است که نیاز به آموزش و مهارت های تخصصی دارد، اما برای افرادی که اشتیاق به این حرفه دارند، پاداش خوبی دارد.

Orthopedic Nurse Job Description & Salary