عنوان مقاله ما وظایف پرستاران۱ است که در این مقاله با دو وظیفه مهم پرستاران؛ توجه به بی نظمی ها و مشکلات و همچنین وظیه ی آموزش آنها آشنا می شویم.

این مقاله در ادامه مقالات پرستار پروازی، وظایف پرستار در خانه سالمندان۱، وظایف پرستار در خانه سالمندان۲، اقدامات ضروری برای مقابله با کرونا ویروس، شرح برخی وظایف پرستاری، انواع گزارشات پرستاری، پرستاران و بیماری کرونا، پرستاری عمومی، وظیفه مهم پرستاران،انواع پرستاری، پرستاری پیشرفته، انواع مدرک پرستاری، حقوق پرستاران در ایران، انتظارات شغلی پرستاران، مزایای شغل پرستاری، و آموزش های پرستاری را برای مطالعه شما پیشنهاد می کنیم.

پرستاران بسیار بیشتر از مصرف ویتامین ها و تجویز دارو اقدام می کنند پرستاران نقش بسیار مهمی در تیم مراقبت و درمان دارند. در این مقاله شما را با نقش فوق العاده و همه کاره این ابرقهرمانان آشنا خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

وظایف پرستاران1
وظایف پرستاران۱

۱. توجه به بی نظمی ها و مشکلات

پرستاران نخستین افرادی هستند که برای تغییر علائم بیمار تلاش می کنند. پرستاران ارزیابی های رسمی و غیررسمی را انجام می دهند و به اوضاع خاص هر بیمار واقف می شوند. آنها می دانند که چه علایمی را می توان انتظار داشت و کدام یک از این علایم، نشانگر مشکلات عمیق تر است.

پرستار رابرتز می گوید “وقتی آزمایشگاه ها و نتایج دیگر به نتیجه می رسند، ما آنها را مرور می کنیم، تصمیم می گیریم و نگرانی های خود را به بقیه تیم مراقبت های پزشکی ابلاغ می کنیم.” 

در حالی که پرستاران تشخیص پزشکی نمی دهند، اما از داده های بیمار برای تصمیم گیری مراقبت های مداوم استفاده می کنند. هنگامی که با پزشک در مورد نگرانی تماس می گیرند، پزشک معمولاً از پرستار سوال می کند که آیا وی توصیه ای برای نحوه انجام مراقبت از بیمار دارد.

در بسیاری از موارد پیشنهادهای پرستاران در زمینه تشخیص و برنامه ریزی مراقبت کاملا صحیح بوده است.

۲. آموزش

پرستاران معلم هم هستند. یک نیاز عظیم برای آموزش بیمار و خانواده وجود دارد. این امر کاملاً معقول است زیرا آنها باید به محض رسیدن به خانه بدانند که چگونه از خود یا اعضای خانواده مراقبت کنند. همچنین در برخی موارد بیماران می توانند با رژیمهای مراقبت کاملاً پیچیده به خانه بروند و خانواده برای رسیدگی به همه آنها باید توانمند باشد.

پرستاران چه مواردی را آموزش می دهند

  • درباره بیماری
  • روشها و علائمی که در محیط مراقبت های بهداشتی تجربه شده است
  • برنامه مراقبت از خود هنگام ترک بیمارستان

۹ Duties of a Nurse That Might Surprise You