وظایف پرستار در خانه سالمندان۲ عنوان مقاله ما است.این مقاله درادامه مقاله وظایف پرستار در خانه سالمندان۱می باشد.

این مقاله در ادامه مقالات اقدامات ضروری برای مقابله با کرونا ویروس، شرح برخی وظایف پرستاری، انواع گزارشات پرستاری، پرستاران و بیماری کرونا، پرستاری عمومی، وظیفه مهم پرستاران،انواع پرستاری، پرستاری پیشرفته، انواع مدرک پرستاری، حقوق پرستاران در ایران، انتظارات شغلی پرستاران، مزایای شغل پرستاری، قوانین ثبت گزارش پرستاری و آموزش های پرستاری را برای مطالعه شما پیشنهاد می کنیم.

مقدمه

همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردیم خانه سالمندان هم مثل خیلی از جاهایی که پرستاران می توانند در آن فعالیت کنند نیاز به پرستار دارند. در زیر به یک نوع پرستار که وظایف آن مهمتر از پرستارانی که در مقاله قبلی گفتیم می پردازیم.

پرستاران ثبت نام شده یا RN

پرستاران ثبت نام شده بالاترین مقام پرستاری را در خانه های سالمندان دارند، زیرا نظارت بر فعالیت بقیه پرسنل پرستاری دارند. به جای تمرکز فقط بر نیازهای فوری بیماران، RN ها وظیفه نظارت بر کلیه سوابق بهداشتی و پزشکی هر بیمار را بر عهده دارند. با در نظر گرفتن کل تاریخچه بیمار، RN می تواند اطمینان حاصل کند که هر فرد بهترین مراقبت ممکن را کسب می کند. علاوه بر وظایف اساسی که توسط دستیاران پرستاری و LPN ها انجام می شود،  RN ها همچنین وظیفه فعالیت های پیشرفته از جمله شروع تزریق داخل وریدی، تزریق اکسیژن، نظارت بر قند خون و مشاوره با پزشکان ناظر را دارند.

وظایف پرستار در خانه سالمندان2
اندازه گیری فشار خون سالمندان

مدیر خانه سالمندان

برخی از RN ها ممکن است به سمت سرپرست خانه سالمندان منصوب شوند. سرپرستان خانه سالمندان به عنوان مسئولان اجرایی مسئول مدیریت کل تأسیسات عمل می کنند. وظایف شامل مدیریت پرسنل، رسیدگی به بودجه و اطمینان از مراقبت بیماران مطابق با قانون است. در حالی که معیارهای دقیق برای تبدیل شدن به یک مدیر خانه سالمندان در هر کشور متفاوت است، و به طور معمول نیاز به مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد، مجوز فعلی RN و پنج تا ۱۰ سال تجربه مربوط در خانه سالمندان دارد.

منابع

The Role of a Nurse in a Nursing Home