چگونه از سایت آپ تو دیت ( Up To Date ) استفاده کنیم؟

پزشکان زیادی در سراسر دنیا در سایت آپ تو دیت ( Up To Date ) عضو شده اند. به روزترین اطلاعات پزشکی در قالب مقالات به پزشکان و اعضای این سایت ارسال می گردد. به دلیل تاثیر بی نظیر مقالات و روش های درمان به روز این سایت در بهبود حال بیماران، بیش از میلیون ها پزشک را مشتاق به عضویت در این سایت و استفاده از خدمات آن کرده است.

طی تحقیقاتی که به عمل آمده. با استفاده پزشکان از اطلاعات این سایت. بسیاری از مرگ و میر های ناشی از روش های درمانی منسوخ، کاهش یافته است. با اطلاع از به روز ترین روش های درمان و به روز ترین داروهای ساخته شده در دنیا، بسیاری از مشکلات درمانی و بیمارستانی کاهش یافته است.

انجمن های معتبر و بزرگ بسیاری در سراسر دنیا با سایت آپ تو دیت ( Up To Date ) همکاری دارند.

ویژگی های سایت آپ تو دیت ( Up To Date )

سایت آپ تو دیت

علت اینکه این سایت به عنوان یک منبع اطلاعات پزشکی شناخته شده است، موارد زیر می باشد:

۱-           این سایت دارای لینک هایی به انواع سایت ها و مقالات مرتبط در زمینه دارویی و درمانی می باشد.

۲-           سایت آپ تو دیت ( Up To Date ) مجهز به نرم افزار های مختلف برای تبدیل های عددی و محاسبه دقیق شدت بیماری می باشد.

۳-           430 ژورنال پزشکی برای ایجاد قابلیت مانیتور کردن اطلاعات در این سایت وجود دارد.

۴-           در این سایت امکان جست و جوی داروهای مختلف برای شما وجود دارد.

۵-           مهم ترین بخش سایت آپ تو دیت ( Up To Date ) و قابلیت آن، بررسی و گزارش تداخل های دارویی است. با این سایت میتوانید امکان تداخل دارویی ، داروهای بیمار را بررسی کنید. داروهای شیمیایی با هم و با داروهای سنتی هم چنین از ویژگی های سایت آپ تو دیت ( Up To Date ) می باشد.

برای عضویت در سایت آپ تو دیت ( Up To Date ) چه کنیم؟

برای استفاده از منابع ارزشمند این سایت. می توانید به دو صورت عضویت در سایت یا عضویت در نرم افزار آپ تو دیت عمل نمایید. این نرم افزار رایگان است. اما برای عضویت در آپتودیت و این نرم افزار نیاز به یوزرنیم و پسورد می باشد. این نام کاربری و رمز عبور را می توانید. از سایت های مختلف پزشکی در ایران که در این امر مشغول هستند خریداری کنید. بهتر است این یوزر و پسورد را از مرجعی تهیه کنید که بتوانید. به صورت مستقیم در سایت آپ تو دیت ( Up ToDate ) نیز از آن استفاده کنید. زیرا برخی از این نام های کاربری که به فروش می رسد. تنها در نرم افزار مربوطه قابل استفاده می باشد.

این نام های کاربری مدت دار است و باید آن را تمدید نمود. با خرید آن از برخی درگاه های اینترنتی بعد از ریست گوشی و حذف نرم افزار می توانید آن را بازیابی کنید.

سایت آپ تو دیت