معرفی سایت آپ تو دیت ( Up To Date )

این سایت یک مرجع بزرگ از مقالات و اطلاعات پزشکی برای دانشجویان و پزشکان است. بزرگترین سایت پزشکی جهان، سایت آپ تو دیت ( Up To Date ) می باشد. مقالات آپ تو دیت توسط پزشکان سراسر دنیا تهیه و نگارش می شود. بسیاری از پزشکان، برای بهره مندی از دانش روز، برای درمان بسیاری از بیماریها به این مرجع مراجعه می کنند. سایت آپ‌تودیت ( Up To Date ) حاوی آخرین مقالات و دستاوردها در زمینه دارو و درمان بوده و پس از بازبینی آن توسط سایر پزشکان بارگذاری می شود.

برای اولین بار این سایت سی سال پیش توسط دکتر بورتن تنها در زمینه بیماری های نفرولوژی کار خود را شروع کرد. هدف این سایت ارائه جدیدترین مقالات پزشکی و داروسازی برای ارتقا دانش پزشکی در سراسر دنیا بود. تا به امروز این سایت مشغول به کار بوده و اعتماد پزشکان و بخش سلامت و درمان را به خود جلب کرده است.

Up To Date

زمینه های فعالیت سایت آپ‌تودیت ( Up To Date )

از جمله بخش هایی که در سایت آپ‌تودیت ( Up To Date ) بارگذاری اطلاعات می شود و پزشکان و دانشجویان پیراپزشکی می توانند از آن بهره بگیرند، به شرح زیر است:

۱-           بخش فوریت های پزشکی برای کودکان و بزرگسالان

۲-           مراقبت های ویژه و درمان های اولیه بیماران

۳-           طب داخلی

۴-           تحقیقات و درمان دارویی آلرژی و بخش ایمونولوژی

۵-           قلب و عروق

۶-                     بیماری های پوستی

۷-           غدد داخلی و دستگاه گوارش و کبد

۸-           طب دوران کهولت برای سالمندان

۹-           هماتولوژی

۱۰-         عفونت و درمان بیماری های عفونی

۱۱-         نورولوژی و مغز و اعصاب

۱۲-         زنان زایمان و بهداشت زنان و مامایی

۱۳-         مراقبت های مربوط به دیابت و فشار خون و نفرولوژی

۱۴-         طب اطفال

۱۵-         مراقبت های ویژه تنفسی و ریه

۱۶-          روماتولوژی

۱۷-         اعصاب و روان ، روانپزشکی

۱۸-         جراحی ها

روش مدیریت سایت آپ تو دیت ( Up To Date )

این سایت به قدری بزرگ و سرشار از اطلاعات پزشکی است که بیش از هزاران نویسنده مشغول بارگذاری مطالب آن می باشند. بازدید روزانه سایت آپ‌تودیت ( Up To Date ) به یک میلیون نیز می رسد. مطالب آن به روز شده و بیش از یک و نیم میلیون پزشک در رشته های مختلف و در سطوح مختلف اقدام به بارگذاری مطالب آن می کنند.

از این سایت در کشورهای مختلف برای اطلاع از مطالب روز دنیا استفاده می شود. پزشکان با مطالعه این اطلاعات بسیاری از تصمیمات خود در درمان بیماریها را به روز می کنند.

Up To Date