آشنایی با کتب دیکشنری پزشکی

در این مقاله به ادامه معرفی دیکشنری پزشکی تخصصی می پردازیم. البته که شاید مطالعه دیکشنری های پر از لغت برای شما مناسب نبوده و خسته کننده باشد. در کتب پزشکی، منابع کمک آموزشی هم هستند که با مطالعه آنها می توانید به راحتی به درک قابل قبولی از مطالب این حوزه برسید.

  • یکی از این کتب مدیکال ترمینولوژی،  a living language می باشد.

در این کتاب تمامی لغات و عبارات منسوخ یا بلااستفاده حذف شده و هنگام مطالعه آن خسته نخواهید شد.

  • دیکشنری پزشکی دیگر، مدیکال ترمینولوژی دامیز است. همگی با سری کتاب های دامیز آشنا هستید، این کتاب به صورت سرگرم کننده مطالب را دسته بندی کرده و آموزش می دهد. دانشجویان می توانند برای شروع کار با دیکشنری از این کتاب جالب بهره بگیرند.
  • کتاب مهم دیگری که معرفی آن خالی از لطف نیست، کوییک مدیکال ترمینولوژی،  a self-teaching می باشد. این دیکشنری پزشکی به شما راه هایی آموزش می دهد که بتوانید به راحتی لغات پزشکی را به خاطر بسپارید. این کتاب تمرین ها و مثال هایی ارائه می دهد که میتواند حافظه را در به خاطر سپاری تقویت نماید.

۱- دیکشنری پزشکی The Language Of Medicine

دیکشنری پزشکی

این کتاب به آموزش آناتومی بدن می پردازد. دانشجویان پزشکی می توانند با همراه داشتن این کتاب، به لغات مربوط به فیزیولوژی، سلامتی و انواع بیماری ها دسترسی داشته باشند. از دیگر ویژگی های این کتاب، داشتن تمرین های کاربردی برای به خاطر سپاری عبارت های پزشکی می باشد.

۲- دیکشنری پزشکی وبستر
دیکشنری پزشکی

کتابی که در آن به ترجمه تعاریف پزشکی پرداخته شده است. بسیار ارزان، کاربردی و سبک است. دانشجویان می توانند با مطالعه این کتاب به بسیاری از تعاریف و اصطلاحات تسلط یابند و هنگام مطالعه کتب به راحتی متوجه همه مطالب گردند.

۳-      دیکشنری پزشکی، a living language

دیکشنری پزشکی

همانطور که در بخش اول گفته شد، این کتاب به صورت گام به گام اقدام به آموزش آناتومی انسان می نماید. می توانید با مطالعه این کتاب به زبان لاتین، به صورت تخصصی به آموزش آناتومی انسان با زبان دنیا بپردازید. با مطالعه مداوم این کتاب می توانید به بسیاری از لغات پایه تسلط پیدا کرده و از آن در مطالعه سایر کتب رفرنس بهره بگیرید.