برای قبولی در آزمون تافل برای دانشجویان علوم پزشکی بایست چه نمره ای را کسب کنید؟ طراحی آزمون تافل به صورت کلی بین ۰ تا ۱۲۰ نمره است.  داوطلبان همه ی رشته های پزشکی نیز با همین شیوه مورد محاسبه قرار می گیرند.

هر کدام از چهار بخش این آزمون دارای ۳۰ نمره هستند. که متناسب با درخواست افراد طراحی شده اند.

برای افرادی که در آزمون تافل برای دانشجویان علوم پزشکی امتحان داده اند. این امکان است که پس از گذشت ۶ روز میزان نمره های کسب کرده در آزمون خود را در صفحه کاربری ETS مشاهده کنید.

نحوه دسترسی به نمره آزمون تافل برای دانشجویان علوم‌پزشکی

کاربرانی که در TOEFL خصوص رشته پزشکی شرکت کرده اند. می توانند پس از دریافت ایمیلی مبنی بر مشاهده نمرات خود، به وسیله آدرس اینترنتی https://www.ets.org/mytoefl به اکانت خود مراجعه نمایند.

 درباره اعتبار امتیاز این تست باید گفت به مدت ۲ سال از درجه اعتبار برخوردار است. کاربران این امکان را دارند که پس هشت روز از تاریخ برگزاری آزمون گزارش مربوط به امتیازات خود را در فرمت پی دی اف دریافت کنند.

تافل برای دانشجویان علوم پزشکی

با چه نمره ای در آزمون تافل برای دانشجویان علوم پزشکی قبول خواهید شد

در حقیقت ETS هیچ امتیازی را اساس قبولی یا رد دانشجویان رشته علوم پزشکی و دیگر رشته ها را معین نکرده است. این امتیازات اغلب براساس معیارها و استانداردهای هر سازمان یا موسسه ای است ،که دانشجویان قصد دارند این مدرک را به آن ها ارائه دهند.

 هر موسسه برای تعیین میزان دانش انگلیسی خود معیارهای خاصی دارند. افراد برای اطلاع از میزان امتیاز آزمون تافل برای دانشجویان علوم‌پزشکی باید از طریق موسسه مورد نظرشان اقدام کنند. افراد می توانند به وسیله سایت اختصاصی موسسات از شرایط امتیاز آزمون آگاه شوند.

برای تعیین امتیاز تست تافل سطح های مختلفی وجود دارد. که هر سازمان براساس نیاز یک سطح را در نظر می گیرد.