سایت آموزش پرستاری به بررسی علاقمندی ها و چرایی به وجود آمدن رشته ی پرستاری، بعلاوه ی نحوه ی پذیرش و ادامه ی کار آن می پردازد. پرستاری یک از شاخه های علم پزشکی می باشد که به نوعی کلیه رشته های مربوط به آن به دلایلی به آن وابسته هستند. این رشته ی پزشکی یکی از متنوع ترین ترین شغل ها است که برای کسانی که نمی توانند شغل یکنواخت داشته باشند خیلی مناسب می باشد.

همچنین اینگونه سایت ها مطالب مورد نیاز پرستاران برای یادگیری مهارت های لازم برای درک شرایط محیطی را آموزش می دهند، که لازمه ی هر فردی برای ورود به این رشته می باشد.

نقش سایت آموزش پرستاری

نقش سایت آموزش پرستاری

نقش سایت آموزش پرستاری در یک کلام شفاف سازی و شرح اموراتی است که پرستاران بر عهده دارند. در تعریف پرستار اینطور می توان عنوان کرد که تحصیل و کسب مهارت در رشته ی پرستاری و یادگیری کلیه اصول علمی و حرفه ای مراقبت از بیماران بر عهده ی افرادی است که به آنها پرستار می گویند.

یکی از اعضای مهم درمانگاه ها و کلینیک ها و همچنین مراکز درمانی پرستاران هستند. البته در سال های خیلی دور این رشته ی پزشکی با بی مهری هایی مواجه بوده است. که به دلیل توجه کمتر فاقد آموزش های لازم بوده است. که البته امروزه با پیشرفت در تمامی زمینه های پزشکی میزان توجه به این رشته بسیار فراتر از سال های قبل شده است. این میزان توجه به علت نیازهای روز افزون به حضور آنها می باشد. هر چند که باید گفت مسئولیت های این کادر به مراتب خیلی بالاتر از سال های دور شده است. که باعث شده است به طور حتم مستخدمین این رشته دارای مدارک معتبر آکادمیک باشند.

سایت های آموزش پرستاری به کادر مراقبت از درمان می آموزد که چگونه و از چه طریقی وضعیت بیماران مختلف را بررسی و کنترل نمایند و از آنها مراقبت نمایند. البته برای مراقبت حتما باید طبق دستورات پزشک معالج باید عمل کنند. و نمی توانند به صورت مستقل عمل کنند. پرستاران به وسیله ی آموزشی که در سایت های آموزشی و کلاس های درس می بینند. نحوه برقراری ارتباط با بیمار و همراهان آنها را می آموزند و آنها را راهنمایی می کنند.

پرستارانی که رده های مدیریتی را برعهده دارند، دارای مسئولیت های متفاوتی نسبت به سایر همکاران خود می باشند. از جمله ی این مسئولیت ها و وظایف می توان به نظارت بر گروه های پرستاری، مدیریت این گروه ها و… اشاره کرد.

کاربرد سایت آموزش پرستاری

کاربرد سایت آموزش پرستاری

سایت آموزش پرستاری دارای آموزش های فراوانی برای کادر درمان مراقبتی می باشد که در وهله ی اول به این قشر از کادر درمان می آموزد که در همه ی حالات و برهه های زمانی باید خونسردی خود را حفظ کنند. و فشار های کاری که در اثر تراکم بیماران امکان دارد به وجود آید را تحمل و مدیریت کنند.

کاربرد های این سایت ها زمانی نمود پیدا می کنند که پرستاران بیاموزند که باید دارای مهارت های کلامی و رفتاری متناسب با محیط کار باشند. و نسبت به سایر همکاران در قسمت های دیگر از صبر و درک فوق العاده ای برخوردار باشند. هم دردی به بیماران یکی دیگر از کاربرد های این سایت می باشد که از پرستاران یک چهره ی مهربان و مردم گرا می سازد.

وظایفی که در سایت آموزش پرستاری برای یک پرستار تعریف شده است

سایت آموزش پرستاری همانطور که پیش تر به آن اشاره شد. به بررسی و شناخت و آموزش های لازم برای درک هرچه بیشتر دانش آموختگان رشته ی پرستاری می پردازد. این رشته ی پزشکی که امروزه به یکی از پرطرفدارترین رشته های پزشکی نیز تبدیل شده است علی رغم تصورات عامه در مورد آن، دارای وظایف متعددی می باشد که در ذیل به آنها اشاره شده است.

ثبت علائم حیاتی بیمار و ارائه ی آن به پزشک جز اولین وظایف پرستاران می باشد. کنترل علائم حیاتی در طول روز و به صورت مداوم با توجه به وضعیت بیمار و کمک و همراهی پزشکان در سیر درمان نیز از نمونه وظایفی است که در سایت های آموزش پرستاری به آن پرداخته می شود.

سوای مسائل و وظایف یاد شده یک سری دیگر از همین موارد هستند که به صورت موردی در ادامه به شرح آمده اند.

همراهی بیمار در مصرف داروی های تجویز شده توسط پزشک معالج. تعویض مرتب پانسمان و انجام به موقع تزریقات مربوط به هرکدام از بیماران تحت کنترل آنها. حس تعامل قوی با همکاران در سایر بخشها به دلیل ارتباط تنگاتنگ با همدیگر. کنترل شرایط محیطی در بخش ها مانند نور اتاق ها و میزان دمای آنها با توجه به وضعیت بیماران. و تامین آرامش بخش تحت تصدی. نحوه ی یادگیری از دستگاه های تخصصی که برای هر پرستاری لازم و ضروری می باشد. و به طور حتم در طول خدمت خود بار ها استفاده از این دستگاه ها را تجربه خواهد کرد. کنترل شیفت های کاری و برنامه ریزی شیفت ها و ساعات کاری برای سایر همکاران در بخش های مختلف، از دیگر مواردی هستند که جز وظایف پرستاران به شمار می رود.

مهارت های آموزشی لازم در سایت آموزش پرستاری

مهارت های آموزشی لازم در سایت آموزش پرستاری

سایت آموزش پرستاری با توجه به رسالتی که بر عهده دارد یک سری مهارت های آموزشی را برای پرستاران تشریح می کند. و چگونگی یادگیری آنها را نیز به تفصیل آموزش می دهد. تا اینکه پرستاران بتوانند در شرایط مختلف محیط را تحت کنترل خود در بیاورند.

یکی از موارد یاد شده تاکید بر تکریم بیماران و احقاق حقوق آنان در بخش ها مختلف است. داشتن مهارت های لازم برای موفق بودن در کار که از پیش نیاز های رشته ی پرستاری می باشد. و هر کدام از آنها به صورت عملی این مهارت ها را فرا گرفته اند. نحوه ی برقراری ارتباط با بیماران. توانایی فراگیری مسائل و جلب اعتماد بیماران.

اینکه پرستار بتواند به عنوان یک شنونده ی خوب عمل کند نیاز به مهارت کافی دارد؛ که در سایت های آموزش پرستاری به آنها و به تفصیل بحث شده است.

از دیگر مواردی که به عنوان مهارت های لازم برای یادگیری پرستاران ذکر شده است موارد زیر می باشند.

بهره گیری از کار تیمی برای بالا بردن میزان موفقیت و سرویس رسانی بهینه و به موقع به بیماران.

اینکه پرستار بتواند بر است خواست قلبی و جدای از وظایف سازمانهی به بیماران کمک نماید.

نحوه ی اتخاذ تصمیم گیری های درست در مواقعی که وضعیت بیماران رو به وخامت است.

توانایی درک متقابل همراهان بیمار و آمادگی ذهنی برای درک بهتر موضوعاتی که ممکن است هر روز با آنها مواجه شوند.

گاهی اوقات فشار کاری زیاد باعث می شود که پرستاران نای حرکت نداشته باشند. در این زمان به دلیل خستگی مفرط میزان آرامش روحی کم می‌شود. و فرد نمی تواند خود را کنترل کند. که با استفاده از مهارت های کسب شده این حس در درون فرد تقویت می شود.

ساماندهی زمان و نحوه ی مدیریت آن از دیگر مواردی هستند که لازمه ی هر فردی برای ورود به این شغل می باشد.

سایت آموزش پرستاری و فرصت های شغلی رشته پرستاری

سایت آموزش پرستاری علاوه بر آموزش های لازم در زمینه های مختلف این رشته ی پزشکی، گریزی به بازار کار آن نیز در مقاطع و مدارج مختلف تحصیلی دارد.

شرایطی کار در مراکز درمانی به محیط آن و میزان فشار کاری مرکز بستگی دارد. اورژانس، بخش های مختلف مانند اطفال و زنان و داخلی و بخش های مراقبت های ویژه و … از جمله ی مواردی هستند که به نسبت تراکم کاری دانش آموختگان می توانند در آنجا مشغول به کار شوند.

میزان تحصیلات هر فرد در جایگاه شغلی نیز تاثیر گذار است. و بنا به تخصصی که دارد در قسمت های مختلف مدیریتی در بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد.