کارشناسی ارشد پرستاری عنوان مقاله می باشد. در این مقاله با کلاسهای کارشناسی ارشد، مدت زمان لازم برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد و وظایف پرستاران دارای مدرک کارشناسی ارشد آشنا می شوید.

این مقاله در ادامه مقاله های پرستاری بیشترین پرستاران مورد تقاضا، پرستاری طب سنتی، طب سنتی ایرانی وانواع روش های درمانی طب سنتی ارائه می گردد.

پرستاران اغلب اولین کسانی هستند که در مواقع اضطراری و در زمان های تحدید کننده سلامت کار می کنند و در خط مقدماتی پیشگیری از بیماری و ارائه خدمات درمانی اولیه از جمله ارتقاء، پیشگیری، درمان و توانبخشی فعالیت می کنند.

کارشناسی ارشد

MSN به پرستاران کمک می کند تا شغل خود را پیش ببرند و پتانسیل درآمد خود را افزایش دهند. در طی یک برنامه MSN، دانشجویان پرستاری ضمن گذراندن کلاس های اصلی پرستاری و دوره های تخصصی، مهارت های بالینی ارزشمندی را کسب می کنند.

کلاسهای متداول کارشناسی ارشد

کلاسهای متداول MSN شامل ارزیابی پیشرفته سلامتی، فارماکولوژی پیشرفته و تحقیقات پرستاری است. در طی یک تخصص، دانشجویان MSN برای تبدیل شدن به یک پزشک پرستار، ماما پرستار یا یک پرستار ثبت شده پیشرفته دیگر، ساعات اضافی و کارآزمایی را نیز می گذرانند.

کارشناسی ارشد پرستاری
کارشناسی ارشد پرستاری
مدت زمان لازم برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد

زمان تکمیل مدارک کارشناسی ارشد بسته به درجات قبلی و برنامه ثبت نام هر یک از پرستاران می تواند ۱۲ ماه یا تا چندین سال باشد.

وظایف پرستاران دارای مدرک کارشناسی ارشد

سوالی که شاید برای بسیاری از پرستاران پیش بیاید این است که با داشتن مدرک کارشناسی ارشد پرستاری چه کاری می توانند انجام دهند؟ پاسخ این است که پرستاران دارای MSN در وظایف پیشرفته و با افزایش مسئولیت فعالیت می کنند. این مدرک، پرستاران را برای چندین گواهینامه و مجوز، از جمله گواهی هیئت مدیره برای پزشکان پرستار آماده می کند.

تخصص ها

در طی مدرک MSN، دانشجویان پرستاری می توانند در مناطقی مانند مامایی، زایمان شناسی یا ارتوپدی متخصص شوند. دانشجویان MSN دروس تخصصی و کارآزمایی خود را در دوره های تخصصی تکمیل می کنند، و برای انجام وظایف پیشرفته در مراقبت های بهداشتی آماده می شوند.

۴ Types Of Masters Degrees In Nursing