درمان دیسک کمر بدون جراحی عنوان مقاله ی ما است. در این مقاله اولین اقدام برای درمان دیسک کمر بدون جراحی معرفی می شود.

این مقاله در ادامه ی مقالات، درمان دیسک کمر، آزمایشات عصبی در تشخیص دیسک کمر، تشخیص دیسک کمر، دیسک کمر، علائم دیسک کمر، آموزش پرستاری، فرصت های آموزش پرستاری، آسیب کمر در پرستاران آمده است.

دیسک فتق می تواند روی اعصاب ستون فقرات شما فشار آورده و باعث ایجاد درد ، ضعف و بی حسی در گردن ، کمر ، بازوها و پاها شود. بعضی اوقات این علائم می توانند به اندازه کافی شدید باشند که زندگی شما را مختل کنند.

هرچند بیشتر اوقات ، مشکلات دیسک فتق شما باید به تدریج در عرض چند هفته بهبود یابد. در ضمن ، این درمان ها را امتحان کنید تا به شما در بهتر شدن کمک کند.

استراحت مطلق

این کار را برای چند روز امتحان کنید. استراحت می تواند تورم را تسکین داده و زمان برگشت شما را برای بهبودی نشان دهد. در حالی که کمر شما صدمه دیده است ، از ورزش و فعالیتهای دیگری که مجبور به خم شدن یا بلند کردن هستید ، خودداری کنید.

درمان دیسک کمر بدون جراحی
درمان دیسک کمر بدون جراحی

مدت زمان استراحت مطلق

پزشک ممکن است پیشنهاد کند که شما در رختخواب استراحت کنید. استراحت مطلق برای مدت کوتاهی مناسب است اما بیش از ۱ یا ۲ روز در رختخواب نمانید. باید حرکت کنید تا مفاصل و ماهیچه های شما سفت نشوند.

استفاده متناوب از گرما و سرما

همچنین می توانید از یخ و گرما استفاده کنید تا درد شما تسکین یابد. کافی است یک بسته یخ یا حوله مرطوب گرم را روی ناحیه پشت خود که صدمه دیده  است قرار دهید. شما می توانید گرما و سرما را متناوب کنید ، یا از هرکدام احساس بهتری داشته باشید استفاده کنید.

What are the Treatments for a Herniated Disk?