دلایل بستری نوزاد در بخش مراقبت عنوان مقاله ی ما می باشد شما در این مقاله با دلایل بستری شدن نوزادان در بخش مراقبت نوزادان آشنا می شوید.

این مقاله در ادامه ی مقالات آموزش پرستاری و مراقبت های بهداشتی نوزادان و سلامت مادر در مراقبت های بهداشتی نوزادان آمده است.

یک نوع مراقبت از نوزادان، مراقبت از کودک متولد شده نارس یا بیمار در بخش نوزادی است.

بخش مراقبت بخشی از بیمارستانها هستند که مراقبت از نوزادانی را که زودرس به دنیا می آیند (قبل از هفته ۳۷ حاملگی)، با یک وضعیت پزشکی که نیاز به درمان دارد و یا وزن کم دارند.

تعریف مفاهیم

کلمه “نوزادی” به معنای تازه تولد یافته یا ۲۸ روز اول زندگی را گویند.

سالانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ نوزاد نارس یا بیمار در انگلستان متولد می شوند و نیاز به مراقبت های نوزادی دارند. این یک در هفت نوزاد است یا هر روز حدود ۳۰۰ نوزاد نارس یا مشکل دار متولد می شود.

ما می دانیم که به دنیا آوردن فرزند در مراقبت های نوزادی احتمالاً طیف کاملی از حساسیت ها را به وجود می آورد و برخی در این موارد با مشکل روبرو می شوند.

ممکن است احساس اضطراب پیدا کنید، در مورد اینکه چرا کودک شما نارس یا بیمار به دنیا آمده است. یا از معالجه ای که دریافت می کنید احساس اضطراب کنید. تیم متخصصین بهداشت می توانند اطلاعات بیشتری را در مورد وضعیت کودک و نیازها به شما ارائه دهند.

دلایل بستری شدن نوزاد در بخش مراقبت
دلایل بستری شدن نوزاد در بخش مراقبت

دلایل اصلی بستری شدن کودک

نوزادان به دلایل مختلف در مراقبت از نوزادان بستری هستند.

ممکن است زودتر از موعد متولد شوند

کمبود وزن داشته باشند

یک وضعیت پزشکی خاص داشته باشند که به درمان در بیمارستان نیاز پیدا کنند

بعضی اوقات علت تولد زودرس یا وضعیت پزشکی مشخص نخواهد شد و دقیقا نمی دانید که چرا این اتفاق برای شما افتاده است.

شما می توانید در مورد اینکه چرا این وضعیت رخ داده با توجه به وضعیت سلامتی خودتان در معاینات پس از زایمان، با ماما یا با یکی از اعضای کارکنان بخش نوزادان در این باره صحبت کنید.

What is neonatal care?