تعهد آموزشی پرستار ICU عنوان مقاله ما است. در این مقاله سعی می کنیم در مورد موضوعاتی مانند تعهد آموزشی برای تبدیل شدن به یک پرستار ICU و مدارک لازم برای رسیدن به شغل پرستار ICU و بهترین مدرک برای پرستار ICU شدن بپردازیم.

این مقاله در ادامه مقاله گواهینامه های پرستاران ICU می باشد.

تعهد آموزشی برای تبدیل شدن به یک پرستار ICU

مسیر یک دوره پرستاری ثبت نام شده در ICU در یک برنامه درجه بندی آغاز می شود و با ادامه تحصیل لازم برای حفظ گواهینامه های لازم نتیجه می گیرد.

تعهد آموزشی پرستار ICU

مدارک لازم برای رسیدن به شغل پرستار ICU

  • اولین قدم در مسیر شغلی پرستاران ICU کسب مدرک کاردانی در پرستاری (ADN)  می باشد. دانشجویانی که قبلاً ADN را گذرانده اند می توانند در برنامه های RN-to-BSN درخواست کنند که به پرستاران شاغل اجازه می دهد مدرک لیسانس را در مدت زمان کمتری دریافت کنند.
  • دومین قدم داشتن مدرک لیسانس پرستاری (BSN) است. بیشتر برنامه های BSN چهار سال طول می کشد تا دانشجویان تمام وقت و به مراتب هزینه بالایی  نیاز دارد، اما دارندگان BSN معمولاً برای استخدام و شاغل شدن در اولویت قرار می گیرند.
  •  کسب ASN برای دانشجویان پرستاری تمام وقت حدود دو سال طول می کشد . این یک گزینه جذاب برای پرستاران مشتاق است که می خواهند در اسرع وقت شروع به کار کنند.

بزرگترین فواید این برنامه ها این است که دانش آموزان کارهای بالینی بیشتری انجام دهند و راحت تر کار پیدا کنند زیرا بیمارستان ها غالباً پرستارهای جدید را از برنامه های آموزشی خود استخدام می کنند.

بهترین مدرک برای پرستار ICU شدن

شما باید تصمیم بگیرید که کدام یک از این روش ها را انتخاب کنید. BSN احتمالاً بهترین گزینه کلی برای هر کس است که می خواهد یک پرستار ICU شود ، زیرا معمولاً بالاترین سطح از این سه محسوب می شود. بعد از این که به عنوان یک پرستار، مشغول به کار شدید  شما ممکن است تصمیم بگیرید که مدرک فوق لیسانس پرستاری (MSN) را دنبال کنید و به یک پزشک پرستار مراقبت حاد (ACNP) تبدیل شوید .

در مقاله بعدی به تفاوت پرستاران ICU با دیگر پرستاران می پردازیم.

منابع

Becoming an ICU Nurse: Education and Career Guide