اقدامات مدیریتی پرستاری کرونا عنوان مقاله ی ما می باشد. شما در این مقاله با اقدامات کلی بیمارستان های چین برای مقابله با کرونا آشنا می شوید.

این مقاله در ادامه ی مقالات مدیریت منابع اضطراری کرونا ویروس، نظارت بر پرستاران بیماران کرونایی، آموزش و نظارت پرستاران کرونا، پشتیبانی کادر پرستاری مقابله با کرونا، انتخاب کادر پرستاری شرایط کرونا ، بخش پرستاری مقابله با کرونا و معرفی مدیریت منابع انسانی پرستاری کرونا آمده است.

در طول اپیدمی COVID-19، برخی از نقایص عمومی وجود داشتند. ظرفیت پیش بینی و آگاهی مقدماتی استراتژیک برای موارد اضطراری بهداشت عمومی کافی نبود. این امر منجر به عدم وجود نیروی کار و منابع در ابتدای شیوع بیماری شد. تیم رهبری برای برآورده کردن الزامات علیه بیماری همه گیر، باید برنامه مدیریت را بطور مداوم تنظیم کند.

اقدامات بیمارستان های چین

  • اقدامات مدیریتی مؤثری برای پاسخگویی به بیماری همه گیر که به شرح زیر خلاصه شده است، انجام شده است.
  • تیم رهبری کنترل اپیدمی در ابتدا یک سیستم مربوطه و یک برنامه اضطراری را تدوین کردند، که تضمین می کرد کارهای پرستاری به صورت منظم انجام شود.
  • دوره های سه سطح پرستاران برای اطمینان از آماده سازی کافی نیروی انسانی از قبل ایجاد شده اند. با توانمندسازی پرستاران سر در بخشهای مختلف، کارآیی کارکنان پرستاری انجام یافت.
  • این روش مانع از انتخاب نیروهای تازه کار بی تجربه توسط پرستاران در حین استقرار یکپارچه شده است.
  • چرخش دوره ای کارکنان پرستاری در رده اول، الگوی تلفیق کارمندان تازه کار و ماهر را حفظ کرد.
  • این مدل تضمین می کند که پرسنل پرستاری درجه یک می توانند استراحت کافی داشته باشند و از کیفیت و ایمنی پرستاران جدید در کلینیک های تب سر یا بخش های انزوا اطمینان حاصل کنند.
اقدامات مدیریتی پرستاری کرونا
اقدامات مدیریتی پرستاری کرونا

ایده های مدیریت بیمارستان مرکز برای افزایش انسجام

  • رهبران پرستار در خط مقدم کار کردند تا به عنوان الگوی نقش و مربی عمل کنند، حس هدف و مسئولیت را در پرستاران بیدار کنند و روحیه پیشرو پرستاران را فعال کنند.
  • تجهیزات و مواد برای خط اول باید بدون هدر رفت، برای پاسخگویی بهتر به موارد اضطراری بهداشت عمومی در آینده، پیشنهاد شود. که در رده های مختلف بیمارستان گروه های کارمندان پرستاری اضطراری ایجاد شده و مهارتها و تواناییهای پرستاری آنها را با آموزش و ارزیابی هدفمند بهبود بخشید ند.

Emergency management of nursing human resources and supplies to respond to coronavirus disease 2019 epidemic