آسیب کمر در پرستاران عنوان مقاله ی ما می باشد. در این مقاله به برخی آسیب های بدنی شغل پرستاری اشاره شده است. این مقاله در ادامه ی مقالات، شناخت برخی خطرات محیطی پرستاری، خطرات محیطی پرستاری، خطرات محیطی در پرستاری ، خطر انواع هپاتیت و پرستاری ، بیماری های عفونی پرستاری آمده است.

برای استفاده از مقالات دیگر می توانید از این لینک ها استفاده نمایید.

چند خطای پرستاری ، انواع خطاهای پرستاری ، خطاهای پرستاری ، بیشترین پرستاران مورد تقاضا ، پرستاران مورد تقاضا در بازار کار ، تعاریف پرستاری ، فرسودگی شغلی پرستاران در شرایط کرونا

آسیب های بدنی در پرستاران

آسیب دیدگی کمر در بین همه ی صدمات شغلی برای اکثر مشاغل در جایگاه دوم قرار دارد.

گزارش شده است که ۴۰۰۰۰ پرستار سالانه صدمات این چنینی را گزارش می دهند.

شایع ترین فعالیت های پرستاری که باعث کمر درد می شود عبارتند ز؛

  • بلند کردن بیماران در رختخواب
  • کمک به بیماران برای بلند شدن از رختخواب
  • انتقال بیماران ازتختی به تختی یگر
  • حمل تجهیزات با وزن ۳۰ پوند یا بیشتر
آسیب کمر در پرستاران
آسیب کمر در پرستاران

جراحات کمر در پرسنل پرستاری بیمارستان بیش از نیمی از کل پرداخت غرامت دردهای کمر را تشکیل می دهد و تخمین زده می شود که بیش از ۷۶۴۰۰۰ روز کار تعطیل شده در اثر این عوامل پیش می آید.

فعالیت های انجام شده توسط پرسنل پرستاری در مراکز مراقبت های طولانی، آنها را در معرض خطر بیشتری برای آسیب های کمر قرار می دهد.

دلایل کمر درد

بالابرها و کمک های مکرر برای بیمارانی که ضعف دارند، ناتوان شدن و سالخوردگی دارند، خطر آسیب دیدگی در کمر را در افرادی که مراقبت های خود را ارائه می دهند افزایش می دهد.

کدام قشر از پرستاران بیشتر در معرض خطر هستند

پرستاران ثبت نام شده، پرستاران مجاز دارای مجوز و دستیاران پرستار از جمله کارکنان مراقبت های بهداشتی هستند که بیشتر از اثر این نوع آسیب ها رنج می برند.

Nursing Health, & Environment: Strengthening the Relationship to Improve the Public’s Health.