آموزش پرستاری توصیه مردم علیه کرونا عنوان مقاله ما می باشد. در این مقاله قصد داریم به چند توصیه ی مهم پرستاران برای مقابله با ویروس کرونا، به مردم اشاره نماییم.

این مقاله در ادامه ی مقاله ی آموزش پرستاری مدیریت بحران کرونا آمده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه ی این مقالات توصیه می شود. کرونا ویروس واستفاده از ماسک صورت و آموزش پرستاری سلامت روان در کرونا و نقش پرستاران در بیماری کرونا و امکانات مورد نیاز پرستاران بحران کرونا و بیماری COVID-19 آموزش پرستاری و نقش پرستاران در بحران های مثل کرونا

توصیه های پرستاران به مردم

ماندن در خانه

بهترین کار در خانه ماندن است.

اگرچه این کار می تواند بسیار دشوار باشد اما اگر شما یک کارمند اساسی نیستید که باید برای رفتن به محل کار خود، خانه را ترک کنید، در خانه بمانید.

تا زمانی که واقعا نیاز نداشته باشید، رفتن به فروشگاه مواد غذایی را محدود کنید. اکنون زمان آن نیست که در پاساژ و بازار قدم بزنید، تمام محصولات را لمس کنید، به خرید دکوراسیون منزل جدید بپردازید یا مکالمه ای کوچک با سایر مشتریان داشته باشید. وسایل ضروری خود را بگیرید و به خانه بروید.

رعایت نظافت شخصی

شستشوی مکرردست، خودداری از تماس دست ها با صورت و تمیز نگه داشتن سطوح لمس شده بسیار مهم است. همه در تلاشند تا با شیوه جدیدی از زندگی سازگار شوند.

مهم است که به یاد داشته باشید که از سلامت روان خود مراقبت کنید.

آموزش پرستاری توصیه مردم علیه کرونا
آموزش پرستاری توصیه مردم علیه کرونا

مقابله با استرس بیماری کرونا

تدوین برنامه، استراحت های مکرر، ورزش کردن، خواب کافی، نوشیدن آب و خوردن وعده های غذایی سالم و متعادلبرای مقابله با تنش و استرس بسیار مهم است.

آگاه باشید، اما با پیگیری پوشش خبری از رسانه های اجتماعی گوناگون بر خود استرس وارد نکنید. همچنین بسیار مهم است که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی

اگرچه شما نباید قصد بازدید از همه اعضای خانواده و دوستان خود را داشته باشید.

اما ارتباط با آنها بسیار مهم است. از شبکه های اجتماعی برای برقراری تماس با آنها استفاده کنید. از طریق گپ ویدیویی با دوستان و اعضای خانواده تماس بگیرید و ضمن جویا شدن احوال، آنها را به رعایت توصیه های بهداشتی تشویق کنید.

در کل رعایت توصیه های ذکر شده منجر خواهد شد تا مردم به بهترین وجه تلاش کنند تا زندگی خود را بگذرانند و در عین حال امنیت خود را حفظ کنند.

کلام آخر

کارمندان مراقبت های بهداشتی بویژه پرستاران، در این شرایط بحرانی باید بسیار مواظب روح و جسم خود باشند.  نفس عمیق بکشید، برای پشتیبانی به یکدیگر تکیه دهید، اگر به کسی نیاز دارید تا با او صحبت کند، پیدا کنید و با او هم کلام شوید. راه های رفع فشارشما برای همه سخت کوشی هایی که انجام می دهید مهم ، شجاع و بسیار جسورانه است.

Patient education: Coronavirus disease 2019 (COVID-19) overview (The Basics)