نقش دانشجویان پرستاری در بیماری کرونا عنوان مقاله ی ما می باشد شما در این مقاله با نقش مهم این قشر زحمت کش در کنترل این بیماری آشنا می شوید.

برای دسترسی راحت به مقالات مرتبط از این لینک ها استفاده نمایید.

کرونا ویروس واستفاده از ماسک صورت

آموزش پرستاری سلامت روان در کرونا

نقش پرستاران در بیماری کرونا

امکانات مورد نیاز پرستاران بحران کرونا

بیماری COVID-19 آموزش پرستاری

نقش پرستاران در بحران های مثل کرونا

مراقبت های پرستاری کرونا

روش های پیشگیری و محافظت در برابر بیماری COVID-19

پرستار خود بودن علیه کرونا ویروس

نقش پرستاران در کنترل بیماری

پرستاران نقش مهمی در سطح جهان دارند و در خط مقدم مراقبت از بیماران کرونایی قرار دارند.

Joann Sands ، استادیار بالینی دانشکده پرستاری، با بلایای طبیعی و فوریت های پزشکی کاملاً آشناست.وی می گوید یک پرستار در این شرایط باید توانایی مدیریت بحران و پاسخ به شرایط اضطراری را داشته باشد و همچنین در این بیماری همه گیر COVID-19 باآمادگی و پاسخ به فاجعه، انعطاف پذیری پس از فاجعه، اپیدمیولوژی فاجعه آشنا باشد.

نقش دانشجویان پرستاری در بیماری کرونا
نقش دانشجویان پرستاری در بیماری کرونا

یک پرستار باید بداند چه کار متفاواتی می تواند انجام دهد تا مراقبت موثرتر و کارآمدتری انجام شود، همچنین پیشنهادهایی برای بهبود ارائه می دهند.

با توجه به نقش پرستاران در شرایط بحرانی بیماری کرونا، سازمان بهداشت جهانی سال ۲۰۲۰ را به عنوان سال پرستار و ماما معرفی کرده است.

نقش پرستاران در کاهش شیوع بیماریهای عفونی

کاهش شیوع بیماریهای عفونی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا یکی از اصلی ترین مواردی که پرستاران  برای تحقق آن تمرکز دارند، کاهش مرگ و میر بیماران و کاهش سرعت شیوع بیماری است.با مراجعه سریع بیماران به بیمارستان، پرستاران می توانند تعداد بیماران را کنترل کنند.

اقدامات پرستاران در مدیریت بحران سلامت از اهمیت بالایی برخوردار هست، زیرا آنها رابط حیاتی بین بیمار و بقیه تیم مراقبت های بهداشتی هستند. پرستاران با تمام وجود در کنار بیماران خود هستند و از طریق ارزیابی و تفکر انتقادی قادر به مشاهده تغییرات ظریف در بیماران خود هستند،  که این تغییرات می تواند نشان دهنده عدم جبران یا بدتر شدن یا بهتر شدن آنها باشد.

Patient education: Coronavirus disease 2019 (COVID-19) overview (The Basics)