امکانات مورد نیاز پرستاران بحران کرونا عنوان مقاله ی ما می باشد. ما در این مقاله به برخی نیازهای اساسی پرستاران زحمت کش اشاره می کنیم.

این مقاله در ادامه ی مقالات مراقبت های پرستاری کرونا و روش های پیشگیری و محافظت در برابر بیماری COVID-19 و پرستار خود بودن علیه کرونا ویروس آمده است. مطالعه ی این مقالات نیز برایتان مفید خواهد بود.

 پرستاران و کارمندان مراقبت های بهداشتی نیازمند امکانات و تجهیزاتی هستند تا ضمن درمان بیماران عفونی، خود را ایمن نگه دارند تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

مطالعه ی مقاله ی نقش پرستاران در بحران های مثل کرونا توضیحات این مقاله را کامل می کند. توصیه می کنیم این مقاله را نیز مطالعه نمایید.

در حال حاضر بیمارستان ها و کارمندان مراقبت های بهداشتی به چه چیزهایی احتیاج دارند؟

امکانات مورد نیاز پرستاران بحران کرونا
امکانات مورد نیاز پرستاران بحران کرونا

اقلام مورد نیاز پرستاران و کادر درمانی

  • ماسک های تنفسی N95
  • ماسک های جراحی
  • ضد عفونی کننده دست
  • محافظ صورت
  • و لباس محافظ.

با توجه به کمبودهای پیش بینی شده و موجود ، بیمارستان ها در حال جیره بندی و بازیافت تجهیزات محافظ شخصی یا  PPE هستند. جیل باتی ، رئیس ارشد مالی این سازمان ، گفت: اتحادیه بهداشت کمبریج ، که سه بیمارستان و ده ها اقدامات مراقبت های اولیه در ماساچوست را اداره می کند ، ماسک های N95 خود را با نور ماوراء بنفش درمان می کند تا احتمال استفاده مجدد ویروس هنگام استفاده مجدد را کاهش دهد.

نتیجه گیری:

اگر امکانات و تجهیزات به خوبی در اختیار کادر درمانی قرار نگیرد و چرخه انتقال ویروس، کنترل نشود و مردم مدام در معرض این ویروس و بیماری قرار بگیرند، تعداد زیادی از بیماران مجبور می شوند به بیمارستان مراجعه کنند و  طول دوره اپیدمی طولانی تر می شود و کنترل این بیماری سخت تر خواهد شد.

پس برای پیشگیری و کنترل این ویروس با شیوع بالا مستلزم مشارکت مردم و کادر درمانی  است تا بتوان این چرخه انتقال را متوقف یا  حداقل کمتر کنند.

منابع و مواخذ:

How You Can Donate Protective Equipment to Help Hospitals Fight Coronavirus