نکاتی کلیدی در مطالعه آزمون پرستاری عنوان مقاله ی ما می باشد. شما در این مقاله با برخی موارد موثر در موفقیت آزمون آشنا می شوید.

این مقاله در ادامه ی مقالات منابع آزمون های کارشناسی ارشد پرستاری، معرفی منابع آزمون های پرستاری، ویژگی آموزش مجازی در پرستاری، آموزش الکترونیکی یا تجربی پرستاری، نسبت آموزش مجازی و بالینی پرستاری، راهکارهای بهتر شدن آموزش پرستاری در ایران، راهکارهای بهتر شدن آموزش پرستاری در ایران، آموزش مجازی در پرستاری، نقش پرستاران در سلامت جامعه، آموزش نقش پرستاری و آموزش پرستاری مهارت های بالینی آمده است.

نکاتی کلیدی در زمان مطالعه

  • مدیریت زمان
  • یادگیری مهارتهای خوندن
  • یادگیری مهارتهای تست زدن
  • مرور کردن
  • جمع بندی

ممکن است برخی افراد زمان زیادی برای مطالعه داشته باشند مثلا روزانه ۷ یا ۸ ساعت و برخی افراد زمان کمتری داشته باشند مثلا دانشجویان پرستاری یا پرستارانی که در بیمارستان مشغول به فعالیت هستند و تنها ۲ ساعت در روز فرصت مطالعه دارند.

شما باید توجه داشته باشید که داشتن زمان زیاد به معنی موفقیت صد در صد در آزمون نیست چرا که برخی افراد با وجود مشغله ی کاری زیاد و با صرف زمان بسیار کمی توانسته اند به موفقیت دست پیدا کنند.

نکاتی کلیدی در مطالعه آزمون پرستاری
نکاتی کلیدی در مطالعه آزمون پرستاری

اگر می خواهید در آزمون کارشناسی ارشد پرستاری قبول شوید باید ابتداهدف خودتان رو مشخص کنید، برای تک تک لحظه هایتان برنامه ریزی کنید،تمرکزداشته باشید، با مهارت منابع درسی را بخوانید و با زمان بندی مناسب به جلو پیش بروید تا بتوانید مراحل مختلف تست زدن، مرور کردن و جمع بندی را پیاده سازی کنید.

 توجه داشته باشید که مطالب درسی فرارهستند، و اگر در بازه های زمانی استاندارد مرور درس ها و تست زنی انجام نشود، ممکن است بیشتر مطالب خوانده شده فراموش شود و عملا در این صورت زمان رو هم از دست بدهید. پس در کل با داشتن یه برنامه ریزی دقیق و مرحله به مرحله شما می توانید به همه ی نکات کلیدی مورد نیاز برای مطالعه که در بالا ذکر شده، دست پیدا کنید. در این صورت مطمئنا موفق خواهید شد.

Nursing Training Programs and Requirements