درمان دیسک کمر عنوان مقاله ی ما می باشد. شما در این مقاله با انواع راه های درمانی پیشنهادی پزشکان آشنا می شوید.

این مقاله در ادامه ی مقالات، آزمایشات عصبی در تشخیص دیسک کمر، تشخیص دیسک کمر، دیسک کمر، علائم دیسک کمر، آموزش پرستاری، فرصت های آموزش پرستاری، آسیب کمر در پرستاران آمده است.

همان طور که در مقالات قبلی اشاره شد. راه های تشخیصی زیادی برای این عارضه وجود دارد. بعد از تشخیص این اختلال پزشک از طریق راههای مختلفی به درمان شما می پردازد.

راه های درمان دیسک کمر

فیزیوتراپی

پزشک ممکن است فیزیوتراپی را برای کمک به درد شما پیشنهاد کند. فیزیوتراپی ها می توانند موقعیت ها و تمرین هایی را برای شما نشان دهند که درد دیسک فتق را به حداقل می رساند.

درمان دیسک کمر
درمان دیسک کمر

عمل جراحی

برداشتن قسمت فتق دیسک نخاعی، معدود افراد مبتلا به دیسک فتق درنهایت به عمل جراحی نیاز دارند. اگر درمان های محافظه کارانه بعد از شش هفته نتوانند علائم شما را بهبود ببخشند ، پزشک ممکن است عمل جراحی را پیشنهاد کند ، به خصوص اگر این موارد ادامه داشته باشد

درد ضعیف کنترل شده
تهوع یا ضعف
دشواری ایستادن یا راه رفتن
از دست دادن کنترل مثانه یا روده

درمان دیسک کمر
درمان دیسک کمر

تقریباً در همه موارد، جراحان می توانند فقط قسمت بیرون زده دیسک را حذف کنند. بندرت باید کل دیسک حذف شود. در این موارد ، ممکن است مهره ها با پیوند استخوان ترکیب شوند.

برای اجازه دادن به روند همجوشی استخوان ، که ماه ها طول می کشد ، سخت افزار فلزی در ستون فقرات قرار می گیرد تا ثبات ستون فقرات را تأمین کند. به ندرت، جراح شما ممکن است کاشت دیسک مصنوعی را پیشنهاد کند.

Herniated disk