پرستاری روانپزشکی عنوان مقاله می باشد. در این مقاله به مهارت های ارتباطی و تفاوت پرستاری روانپزشکی مبتنی بر جامعه و مبتنی بر بیمارستان می پردازیم.

این مقاله در ادامه ی مقالات نقش و وظایف پرستاران اتاق عمل، پرستار اتاق عمل، آسیب کمر در پرستاران، شناخت برخی خطرات محیطی پرستاری، خطرات محیطی پرستاری، خطرات محیطی در پرستاری ، خطر انواع هپاتیت و پرستاری، بیماری های عفونی پرستاری آمده است.

مقدمه

افرادی که نیاز به مراقبت از سلامت روان دارند ممکن است از طیف وسیعی از شرایط روانپزشکی از جمله افسردگی، اندوه حاد، اعتیاد به مواد مخدر یا الکل، اختلالات شخصیتی و روانپریشی رنج ببرند. پرستاران روانپزشکی با این افراد و غالباً با خانواده هایشان نیز مواجه هستند و با بکارگیری روش های درمانی قوی به درمان آنها می پردازند.

مهارت های ارتباطی در پرستاری روانپزشکی

مهارت های ارتباطی در پرستاری روانپزشکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مشاغل پرستاری بهداشت روان نیاز به دلسوزی و حساسیت چشمگیری دارند و همچنین به مهارتهای ارتباطی خوبی نیاز است که پرستاران بتوانند به بیماران در مقابله با شرایط دشوار کمک کنند.

به عنوان یک پرستار بهداشت روان ممکن است از شما خواسته شود که به بیماران دستورات کلامی بدهید تا به آنها کمک کنید در شرایطی که احساس می کنند کنترل کمی دارند، احساس قدرت بیشتری کنند. دانستن حرف درست نه تنها مهم است، بلکه همچنین حجم صحیح صدا و زبان بدن برای مراقبت از بیماران در شرایط مختلف مهم است. 

پرستاری روانپزشکی

انواع پرستاری روانپزشکی

مبتنی بر جامعه

بخش قابل توجهی از مراقبت های بهداشت روان در یک محیط اجتماع ارائه می شود، در حالی که بیمارانی هستند که در کلینیک ها و مراکز بهداشت روان محلی مراقبت های بهداشتی را دریافت می کنند. مشاغل مربوط به سلامت روان در این تنظیمات معمولاً ساعتهایی دارند که از نزدیک با ساعات کاری معمولی مطابقت دارند. اگر به مشاغل پرستاری بهداشت روانی با برنامه روزانه قابل پیش بینی تر علاقه مند هستید، به طور کلی با جستجوی شغل در مراکز بهداشت روان و کلینیک مبتنی بر جامعه و نه بیمارستان، نتایج بهتری خواهید گرفت.

مبتنی بر بیمارستان

مشاغل پرستاری بهداشت روانی در بیمارستانها در مقایسه با مشاغل بهداشت روانی در مکانهای جامعه سرپایی مزایا و معایبی دارند. ممکن است ساعات موجود در محیط بیمارستان نسبت به ساعات موجود در کلینیکهای سرپایی قابل پیش بینی نباشد، اما بیمارستان ممکن است مزایایی را برای آن ایجاد کند. به عنوان مثال، تغییرهای آخر هفته و یک شبه ممکن است به شما این امکان را بدهد که یک برنامه تمام وقت را در زمان کمتری نسبت به روزهایی که در یک کلینیک سرپایی انجام می دهید به اتمام برسانید. به طور خلاصه می توان گفت پرستاری روانپزشکی مبتنی بر بیمارستان ساعات کمتری دارد اما این ساعات قابل پیش بینی نیست.

۷ Things You Should Know About Mental Health Nursing