تفاوت سرماخوردگی و کرونا عنوان مقاله ی ما است. در این مقاله برخی از علائم بیماری ناشی از کرونا ویروس شرح داده می شود.

این مقاله در ادامه ی مقالات سایت آموزش پرستاری خدمت شما ارائه می شود.

مطالعه ی مقالات خوراکی های مفید سرماخوردگی، درمان سرماخوردگی، سرماخوردگی فصلی، محافظت گلودر برابر خارش گلو، خارش گلو و مراجعه به پزشک، خارش گلو چیست، درمان خارش گلو با داروهای طبیعی،درمان خارش گلو با روشهای خانگی، درمان خارش گلو با داروهای بدون نسخه توصیه می شود.

این روزها یکی از ترس ها ابتلا به کرونا ویروس است. با یک عطسه یا سرفه ترس ابتلا به کوید ۱۹ ما را می ترساند و از خود سوال می کنیم آیا کرونا دارم؟

در حال حاضر ، همه ما می دانیم که COVID-19، بیماری ناشی از coronavirus، می تواند علائم شدید و تهدید کننده زندگی را ایجاد کند، اگرچه اکثر افرادی که مبتلا به آن هستند، یک نسخه خفیف تا متوسط ​​را تجربه می کنند.

البته در این فصل بسیاری از افراد ممکن است آلرژی به گرده درخت را تجربه کنند. سرماخوردگی نیز معمول است، همانطور که احتمال کرونا ویروس نیز صادق است. و یا احتمال دارد آنفولانزا باشد. ما د رمقالات قبلی به این موارد اشاره کرده ایم.

تفاوت سرماخوردگی و کرونا

تفاوت سرماخوردگی و کرونا

علائم کووید ۱۹

آیا علائم شما با COVID-19 سازگار است؟

به خاطر داشته باشید که بیشتر افرادی که COVID-19 دریافت می کنند، می توانند در خانه بهبود یابند (به مقالات مربوط به آنچه در صورت بیمار بودن در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریها مراجعه کنید، مراجعه کنید). اما اگر علائم شما نگران کننده یا شدید است، با پزشک یا بیمارستان محلی تماس بگیرید، یا با بخش بهداشت محلی خود تماس بگیرید تا در صورت لزوم فوراً ارزیابی شود.

تفاوت سرماخوردگی و کرونا

تفاوت سرماخوردگی و کرونا

علائم اصلی

علائم شایع و بعضاً شدید COVID-19 تب، سرفه و تنگی نفس است. دو علائم شایع دیگر خستگی و از بین رفتن اشتها است. به طور معمول، افراد ممکن است اسهال، حالت تهوع یا استفراغ داشته باشند. برخی افراد از کمبود طعم و بو استفاده می کنند. تعداد قابل توجهی از مردم هیچ علامتی را تجربه نمی کنند (حتی ممکن است کروناویروس وجود داشته باشد و تب نداشته باشد).

معمولاً علائم در طی پنج روز پس از مواجهه ظاهر می شوند ، اما تا ۱۴ روز نیز ممکن است طول بکشد.

اطمینان از ابتلا به کرونا

چگونه می توانم مطمئن باشم که COVID-19 دارم؟ اگر نگران علائم آن هستید ، با پزشک یا هیئت بهداشت و درمان محلی خود تماس بگیرید یا با بیمارستان تماس بگیرید، امروزه با همه گیری این بیماری بیمارستان ها خیلی زود خدمات لازم را ارائه می دهند.

منبع:

Allergies? Common cold? Flu? Or COVID-19?