معرفی منابع آزمون های پرستاری عنوان مقاله ی ما می باشد. در این مقاله در مورد منابع آزمون های کارشناسی ارشد و دکترا در رشته پرستاری صحبت می کنیم.

این مقاله در ادامه ی مقالات نسبت آموزش مجازی و بالینی پرستاری، آموزش پرستاری مراقبت های بهداشتی ،آموزش پرستاری رهبران مراقبت های بهداشتی، آموزش نقش پرستاری، جایگاه پرستاری در تیم مراقبت سلامت، آموزش پرستاری مهارت های بالینی، آموزش الکترونیکی پرستاران، راهکارهای بهتر شدن آموزش پرستاری ایران و انواع آموزش پرستاری آمده است.

مقدمه

شما برای قبولی درآزمون های هر یک از مقاطع تحصیلی از جمله کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیاز به منابع مطمئن و برنامه ریزی دقیق دارید.

یکی از این مقاطع مهم، مقطع کارشناسی ارشد پرستاری برای دانشجویان پرستاری می باشد. چرا که اکثر متقاصیان شرکت کننده یا دانشجوی پرستاری هستند و یا در بیمارستان ها مشغول کارهستند.

وزارت بهداشت برای آزمون این مقطع در سال ۹۹ منابعی را معرفی کرده است. به این موضوع دقت داشته باشید که مرجع اصلی طراحی تست های آزمون کارشناسی ارشد پرستاری همین منابع هستند، اما شما باید زمان و هدف خود را در نظر بگیرید و با توجه به آنها مطالعه منابع را اولویت بندی کنید.

ممکن است خواندن یه سری یا بخشی از این منابع نه تنها مفید نباشد بلکه شما را از هدفتان هم دور نگاه دارد.  پس برای صرف زمان بهینه برای مطالعه، حتما با یک فرد آگاه در این زمینه مشورت بگیرید تا منابع مطمئن را برای کسب موفقیت در آزمون مورد مطالعه قرار دهید.

معرفی منابع آزمون های پرستاری
معرفی منابع آزمون های پرستاری

گرایش رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد

رشته ی پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش های مختلفی از جمله پرستاری داخی و جراحی، پرستاری سلامت جامعه، روان پرستاری، پرستاری کودکان، پرستاری سالمندی و پرستاری نظامی می باشد.

در مقالات بعدی ما منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد پرستاری ۹۹ که توسط وزارت بهداشت معرفی شده است را خدمتتان ارائه می دهیم. که این منابع مورد استقاده در تمام گرایش های پرستاری می باشد. شما می توانید با آگاهی از این منابع و با توجه به زمان و هدف خود، کتاب های مورد نیاز خود را از بین کتاب های موجود در بازار کنکور ارشد پرستاری تهیه فرمایید.